Als kantoor streven wij ernaar de administratieve en boekhoudkundige verplichtingen zoveel mogelijk over te nemen zodat u zich kan focussen op uw eigen kernactiviteit.
Een overzicht van de meest voorkomende diensten:
- Het voeren van de boekhouding.
- Het opmaken van jaarrekeningen van vennootschappen.
- Het opmaken van exploitatierekeningen van éénmanszaken.
- Het opmaken en indienen van de aangiftes in de personenbelasting, vennootschapsbelasting en rechtspersonenbelasting.
- Het opmaken en indienen van de BTW aangiftes, IC opgaves, BTW listings.
- De oprichting, ontbinding, fusie of splitsing van vennootschappen.
- Het begeleiden bij het opstarten van éénmanszaken.
- Het opmaken van allerlei overeenkomsten.
- Het verdedigen van onze klanten bij fiscale controles.
- Het verlenen van advies inzake boekhouding, fiscaliteit en vennootschapsrecht.
Het verwerken van uw boekhouding (aankoopfacturen, verkoopfacturen, rekeningafschriften) gebeurt bij voorkeur digitaal. U blijft te allen tijde in het bezit van uw originele documenten. Bovendien beschikken wij als kantoor over een digitaal en wettelijk archief van uw boekhouding.




Deze website gebruikt zowel eigen cookies als cookies van derden om onze diensten en navigatie op onze website te analyseren om de inhoud te verbeteren (analytische doeleinden: bezoeken en bronnen van webverkeer meten). De wettelijke basis is de toestemming van de gebruiker, behalve in het geval van basiscookies, die essentieel zijn om door deze website te navigeren.